Agència de viatges

• Viatges i Activitats amb garantia d’adaptabilitat i accessibilitat

L’any 2014 Fundació Sique! va impulsar la creació de VAVAVA, una agència de viatges inclusius, adaptats i accesibles, i d’activitats d’oci i turisme, adreçada a persones amb discapacitat sensorial, motora i/o intel•lectual, i també als seus acompanyants. També es dirigeixen a les entitats públiques i privades del Tercer Sector. En aquest cas, la proposta se centra en la gestió de grups. Algunes de les principals entitats del Tercer Sector de l’Estat confien a VAVAVA l’organització dels seus viatges i activitats.

PREGUNTEU PER AQUESTS SERVEIS »

VISITEU EL LLOC WEB DE VAVAVA I PREPAREU EL VOSTRE VIATGE INDIVIDUAL, AMB LA FAMÍLIA O EN GRUP.