VAVAVA premi a l’Emprenedoria de l’Obra Social “la Caixa”

1. Premio VAVAVA

Bones noticies per compartir amb vosaltres.
La Fundació La Caixa ha premiat la nostra iniciativa VAVAVA, agència de viatges i activitats per a persones amb diferent capacitat, amb el premi a l’Emprenedoria Social 2015. 20 iniciatives empresarials han estat guardonats per “la Caixa” entre 299 candidats de tot Espanya, en la cinquena edició del seu programa d’emprenedoria social. L’objectiu d’aquest premi és ajudar a transformar entitats socials en empreses que siguin capaços de ser sostenibles a través de la venda de productes o serveis, sense haver de dependre de subvencions.
Aquest premi significa un important impuls al desenvolupament i la consolidació de VAVAVA, una de les iniciatives que ajuden a seguir oferint serveis als socis i sòcies de la nostra Fundació.
Més informació a www.vavava.org