Causes Solidàries

• Compromesos amb el benestar i l’autonomia de les persones amb diferent capacitat intel·lectual.

La Fundació SIQUE! ofereix ajut, suport i formació a les persones amb diferent capacitat intel·lectual perquè desenvolupin les seves habilitats i assoleixin la màxima autonomia i qualitat de vida dintre d’un procés natural de desenvolupament familiar, social i ocupacional.
    Per un altre banda, ajudem i assessorem als pares, mares, familiars o tutors legals de les persones amb diferent capacitat intel·lectual perquè superin els seus dubtes, gestionin millor la seva realitat present i planifiquin un futur tranquil i segur.

CAUSES SOLIDARIES 2017

Amb el teu recolzament contribuiràs directa i decisivament a millorar, mantenir i garantir el benestar i l’autonomia dels usuaris de la Fundació SIQUE!
    Aquests son les tres Causes Solidaries 2017:

1. Servei de Tuteles
    2. Manteniment de la Llar Residència
    3. Àrea de Lleure i Formació

TRIA LA TEVA CAUSA SOLIDÀRIA I FES CLIC!

• ET NECESSITEM A TU

Vivim uns temps complexos i difícils. Avui, alguns col·lectius vulnerables, com el de les persones amb diferent capacitat intel·lectual, s’han vist molt afectats per les retallades de les Administracions Públiques. Els ajust no arribem, ho arriben tard, i això fa que les necessitats bàsiques només puguin ser cobertes amb el suport i la solidaritat ciutadana.
    Necessitem que ens ajudis a cobrir tres necessitats a les que hem donat forma de Causes Solidaries.

COL·LABORA AMB LES CAUSES SOLIDARIES

• Amb la teva quota-donatiu passes automàticament a ser Soci Col·laborador de la Fundació SIQUE!
    • Tens dret a tots els serveis, prestacions i beneficis del Socis Usuaris.
    • Desgravació fiscal del 25% del valor de la quota anual en la declaració de l’IRPF.
  • SERVEI DE TUTELA

Davant la gran i creixent necessitat social d’un servei d’aquest tipus a la ciutat de Badalona, la posada en marxa no s’ha fet esperar. El patronat de la fundació va decidir posar-lo en marxa i autofinançar el servei amb recursos propis. L’activació del servei està suposant un esforç majúscul per a la nostra entitat

QUE PODREM FER AMB LA TEVA COL·LABORACIÓ?
    Ens ajudaràs a minimitzar l’impacte econòmic que té aquest servei i permetràs que segueixi actiu durant molts anys.

• MANTENIMENT DE LA LLAR RESIDÈNCIA

L’any 2016 va entrar en funcionament a Badalona, impulsada per la fundació Sique!, de Badalona, i l’associació Assa, de Sant Adrià de Besòs, la llar residència per a persones amb diferents graus de discapacitat intel·lectual. En aquest enllaç en teniu més informació »

QUE PODREM FER AMB LA TEVA COL·LABORACIÓ?
    La Llar Residència està en funcionament i amb residents, però ens cal adquirir mobiliari, equipament, informàtic i domèstic, elements decoratius…

• ÀREA LLEURE I FORMACIÓ

Els temps i espai de lleure ha de ser una oportunitat perquè les persones amb discapacitat puguin tenir relacions interpersonals. El temps i espai de formació, és una necessitat per contribuir a la millora i el desenvolupament de les habilitats i competències. A Fundació Sique aquest servei no està subvencionat ni rep cap tipus d’ajuda de cap administració.

QUE PODREM FER AMB LA TEVA COL·LABORACIÓ?
    Subvencionar des de la Fundació tot tipus d’activitats de lleure i formació, des de viatjes i excursions d’oci i culturals, fins activitats tant normals i corrents com anar al cinema o al teatre. En l’actualitat, hi ha nois i noies que requereixen de “beques” per a poder participar del lleure.