Causes Solidàries

• Compromesos amb el benestar i l’autonomia de les persones amb diferent capacitat intel·lectual.

La Fundació SIQUE! ofereix ajut, suport i formació a les persones amb diferent capacitat intel·lectual perquè desenvolupin les seves habilitats i assoleixin la màxima autonomia i qualitat de vida dintre d’un procés natural de desenvolupament familiar, social i ocupacional.
    Per un altre banda, ajudem i assessorem als pares, mares, familiars o tutors legals de les persones amb diferent capacitat intel·lectual perquè superin els seus dubtes, gestionin millor la seva realitat present i planifiquin un futur tranquil i segur.

CAUSES SOLIDARIES

Amb el teu recolzament contribuiràs directa i decisivament a millorar, mantenir i garantir el benestar i l’autonomia dels usuaris de la Fundació SIQUE!
    Aquestes són les Causes Solidàries vigents:

1. Lloger d’habitatge social
    2. Àrea de Lleure i Formació

COL·LABORA AMB LES CAUSES SOLIDARIES

• Amb la teva quota-donatiu passes automàticament a ser Soci Col·laborador de la Fundació SIQUE!
    • Tens dret a tots els serveis, prestacions i beneficis del Socis Usuaris.
    • Desgravació fiscal del 25% del valor de la quota anual en la declaració de l’IRPF.

TRIA LA TEVA CAUSA SOLIDÀRIA I FES CLIC!

• ET NECESSITEM A TU

Vivim uns temps complexos i difícils. Avui, alguns col·lectius vulnerables, com el de les persones amb diferent capacitat intel·lectual, s’han vist molt afectats per les retallades de les Administracions Públiques. Els ajust no arribem, ho arriben tard, i això fa que les necessitats bàsiques només puguin ser cobertes amb el suport i la solidaritat ciutadana.
    Necessitem que ens ajudis a cobrir les necessitats a les que hem donat forma de Causes Solidaries.

• ABONAR LES QUOTES DEL PISOS DE LLOGUER SOCIAL

La Fundació es fa càrrec d’abonar el lloguer mensual de 7 pisos habitats per diferents usuaris, que resideixen en règim de autonomia tutelada. Aquesta és una despesa a la que no sempre podem fer front… Per altra banda, la demanda de pisos tutelats creix a la ciutat de Badalona. Tenim usuaris en llista d’espera per manca de pisos de lloguer a preus assequibles. Tens un pis i el vols llogar? En parlem?

QUE PODREM FER AMB LA TEVA COL·LABORACIÓ?
    Ens ajudaràs a minimitzar l’impacte econòmic que té aquest servei i permetràs que segueixi actiu durant molts anys oferint una llar a persones amb risc d’exclusió social.

• ÀREA LLEURE

Els temps i espai de lleure ha de ser una oportunitat perquè les persones amb discapacitat puguin tenir relacions interpersonals. El temps i espai d’oci, és una necessitat per contribuir a la millora i el desenvolupament de les habilitats i competències. A Fundació Sique aquest servei no està subvencionat, no rep cap tipus d’ajuda de cap administració.

QUE PODREM FER AMB LA TEVA COL·LABORACIÓ?
    Subvencionar des de la Fundació tot tipus d’activitats de lleure, des de viatges i excursions d’oci i culturals, fins activitats tant normals i corrents com anar al cinema o al teatre. En l’actualitat, hi ha nois i noies que requereixen de “beques” per poder participar del lleure.