Col·laboradors

• Les empreses, entitats, professionals i persones que contribueixen a fer realitat els projectes de la Fundació Sique! comparteixen els nostres mateixos somnis i objectius.

Ells i elles fan una contribució decisiva perquè les persones amb diferent capacitat intel·lectual gaudeixin d’una major qualitat de vida, autonomia i benestar.
    Per això des Sique !, a més d’agrair públicament la seva activa participació, volem recomanar que els conegueu entrant a la seva pàgina web. Perquè darrere d’una bona empresa sempre hi ha bones persones. Gràcies.

Col·laboradors

• Necessitem empreses sensibles, responsables i amb empenta que ens ajudin a desenvolupar nous projectes i activitats. Formar part de la gran família de la Fundació Sique! és un acte de responsabilitat que contempla importants desgravacions fiscals per a les empreses. Omple i envia el següent formulari i ens posarem en contacte amb tu. Gràcies!