Vine al Mercat Solidari!

I ja en van 14! El proper dia 29 d’abril i fins el 21 de maig, obrim les portes del Mercat Solidari de Badalona de la Fundació Sique!amb productes de primers marques a preus populars.
La present edició del Mercat Solidari de Badalona, situat al Local Pompeu Fabra (metro L2, estació Pompeu Fabra, sortida carrer La Creu) ofereix productes per la llar, roba de vestir, alimentació, drogueria, neteja, decoració, joguines i altres categories, tots ells nou i procedents de donacions de primeres marques.
Gràcies a la col·laboració desinteressada d’un major numero d’empreses i establiments, l’oferta de productes és encara mes gran i variada que en anteriors ocasions.
Per quart any consecutiu, el gran i cèntric local de la plaça Pompeu Fabra de Badalona, cedit per l’Ajuntament de Badalona i patrocinat per l’empresa Engestur, recollirà fons pels diferents projectes que te en marxa Fundació Sique per millorar la qualitat de vida i el benestar de persones amb diferent capacitat intel·lectual.
L’objectiu principal d’aquest Mercat Solidari és obtenir els recursos econòmics necessaris per seguir endavant amb els projectes i serveis que la Fundació Sique te en marxa, i d’aquesta manera convertir en realitats els somnis de les persones amb diferent capacitat intel·lectual. L’import de les compres es destinen íntegrament als projectes de la fundació.