Ajuda’ns

Amb la teva aportació econòmica ens ajudaràs a mantenir actius els serveis 24 h / 7 dies que els nostres 25 professionals ofereixen a les 50 persones usuàries de la Llar – Residència i el servei de suport a la llar per persones dependents.

• L’aparició de la Covid-19 ha agreujat la ja de per si precària situació econòmica de les entitats al servei de les persones dependents i augmentat els riscos laborals dels professionals de l’atenció directa a les persones. Tot plegat, està afectant els serveis que oferim als nostres usuaris.

DONACIÓ>>

Instagram: @fundaciosique
    Twitter: @fundacio_sique
    Facebook: @siquefundacio

• Crida a les empreses, negocis i comerços.

Sabem que és un moment difícil per a tothom. Grans i petites empreses, negocis i comerços, esteu patint les conseqüències econòmiques provocades per la pandèmia de la Covid-19. Les entitats dedicades a la cura i el benestar de les persones dependents no som una excepció. De fet, la crisi ha agreujat la nostra ja de per si precària situació.

Vivim una emergència. Et necessitem. Ajuda’ns.

Com moltes altres entitats petites i locals, la Fundació Sique de Badalona per a persones amb discapacitat intel·lectual està vivint una situació molt complicada. Cada setmana hem anat veient com es reduïen els recursos i ajuts procedents de les Administracions. Les restriccions de l’estat d’alarma i el nostre sentit de la responsabilitat tampoc ens han permès convocar i celebrar activitats com el Mercat Solidari, que generaven els ingressos complementaris imprescindibles per mantenir tots els serveis d’atenció directa a les persones.

DONACIÓ>>

Diploma d’entitat col·laboradora que rebreu per correu electrònic després de la vostra donació.

Telèfon incidències: 606 45 06 37

CERTIFICAT DEDUCCIÓ FISCAL

T’informem que els donants podran aplicar una deducció del 75% per als primers 150 € donats a entitats benèfiques que s’acullen a la Llei 49/2002, de 23 de desembre, de règim fiscal d’entitats sense fins lucratius i dels incentius fiscals al mecenatge, i un 30% sobre la resta de l’import. Podràs deduir-te el 10% sobre les quantitats donades a les fundacions legalment reconegudes que retin comptes a l’òrgan del protectorat corresponent, així com a les associacions declarades d’utilitat pública no compreses en la Llei 49/2002.

Sol·licita el certificat marcant la casella corresponent al formulari. Gràcies.

• Formulari per la donació

Aquest formulari us enviarà a una plataforma de pagament segura, de Caixa de Pensions.

• Si us plau, indica a continuació la quantitat (en euros) que vols donar:

T'informem que els donants podran aplicar una deducció del 75% per als primers 150 € donats a entitats benèfiques que s'acullen a la Llei 49/2002, de 23 de desembre, de règim fiscal d'entitats sense fins lucratius i dels incentius fiscals al mecenatge, i un 30% sobre la resta de l'import. Podràs deduir-te el 10% sobre les quantitats donades a les fundacions legalment reconegudes que retin comptes a l'òrgan del protectorat corresponent, així com a les associacions declarades d'utilitat pública no compreses en la Llei 49/2002.

L'ús d'aquest formulari implica l'acceptació de la nostra política de privadesa.

GRÀCIES PER LA VOSTRA SOLIDARITAT!

Entitats i empreses col·laboradores