#BadalonaEsportSolidari, la gran acció solidària de l’esport badaloní

El 24/05/2020 tens una cita: la gran acció solidària de l’esport i els aficionats a l’esport de Badalona.

#BadalonaEsportSolidari uneix les entitats esportives, esportistes i aficionats a l’esport, en una acció solidària destinada a la compra de mascaretes, guants, bates i gels desinfectants per a l’autoprotecció dels usuaris i professionals de la Fundació Sique de Badalona.

Els fons recaptats també ajudaran a mantenir actius els serveis 24 h / 7 dies que els nostres 25 professionals ofereixen a les 50 persones usuàries de la Llar – Residència i el servei de suport a la llar per persones dependents.
#BadalonaEsportSolidari es una iniciativa impulsada per la Fundació Sique per a persones amb discapacitat intel·lectual, amb el suport de l’Ajuntament de Badalona i la col·laboració de les entitats esportives de la ciutat i municipis fronterers.

PARTICIPA!
COL·LABORA!
FES ESPORT I SOLIDARITAT!
MÉS INFORMACIÓ I INSCRIPCIONS AL LLOC WEB.