• Entre les 6 hores i les 23 hores, Badalona és esport i solidaritat.

El diumenge 24 de maig, practica esport solidari. Amb responsabilitat i seguint les ordres de confinament y desescalada vigents el mateix dia de l’esdeveniment, practica l’esport que t’agradi, com t’agradi i quan t’agradi, dins de casa o pels carrers de Badalona: córrer, bici, caminar, patinar, escales, gimnàstica, encistellar la pilota o qualsevol altre que se’t passi pel cap.

COM ACONSEGUIR EL DORSAL SOLIDARI

1. Omple el formulari per inscriure’t al #BadalonaEsportSolidari i escull l’import de la teva donació.

2. Rebràs un correu electrònic de confirmació i el teu dorsal solidari, que podràs imprimir i personalitzar a casa. El dorsal solidari és el 0 per tothom. Si no els rebs, mira a la bústia de correu brossa.

3. El dia 24, durant tot el dia, fes l’activitat esportiva que més t’agradi, fes #BadalonaEsportSolidari.

INSCRIPCIÓ>>

AJUDA’NS A DIFONDRE #BadalonaEsportSolidari ENTRE ELS TEUS SEGUIDORS A LES XARXES

Fes visible la teva solidaritat lluint el teu dorsal solidari

Seria molt xulo que et fessis una fotografia ensenyant el teu dorsal solidari i la compartissis a les teves xarxes socials anunciant que formes part de #BadalonaEsportSolidari i animant a d’altres a participar.  Si ho fas, escriu els hashtags #fundaciosique #BadalonaEsportSolidari.
    També seria molt maco que durant l’activitat, pugessis fotos o stories a les teves xarxes etiquetant a la Fundació Sique. Així ens trobarem tots a les xarxes. Gràcies!

Instagram: @fundaciosique
    Twitter: @fundacio_sique
    Facebook: @siquefundacio

• La gran acció solidària de l’esport i els aficionats a l’esport de Badalona.

#BadalonaEsportSolidari es una iniciativa impulsada per la Fundació Sique per a persones amb discapacitat intel·lectual, adreçada als esportistes i aficionats de la nostra ciutat, en col·laboració amb l’Ajuntament de Badalona i les entitats esportives de la ciutat i municipis fronterers.

OBJECTIUS

Participa en el repte #BadalonaEsportSolidari i col·labora amb la Fundació Sique per persones amb discapacitat intel·lectual.

#BadalonaEsportSolidari uneix les entitats esportives, esportistes i aficionats a l’esport, en una acció solidària destinada a la compra de mascaretes, guants, bates i gels desinfectants per a l’autoprotecció dels usuaris i professionals de la Fundació Sique de Badalona.
    Els fons recaptats també ajudaran a mantenir actius els serveis 24 h / 7 dies que els nostres 25 professionals ofereixen a les 50 persones usuàries de la Llar – Residència i el servei de suport a la llar per persones dependents.

MOTIUS

El 24 de maig, fes-ho possible.

L’aparició de la Covid-19 ha agreujat la ja de per si precària situació econòmica de les entitats al servei de les persones amb risc d’exclusió social. També ha augmentat els riscos laborals dels professionals de l’atenció directa a les persones, i està afectant els serveis a les persones dependents, les més vulnerables al coronavirus, juntament amb el col·lectiu de la tercera edat.

La situació per mantenir la normalitat dels serveis i garantir la seguretat contra el contagi dels nostres usuaris i professionals, és en aquests moments molt complicada.

Només la solidaritat, compromís i voluntat de la ciutadania pot ajudar a apaivagar aquesta situació.

Curtmetratge “Núria”.

Telèfon incidències inscripcions: 606 45 06 37

• Formulari d’inscripció

Aquest formulari us enviarà a una plataforma de pagament segura, de Caixa de Pensions.

• Si us plau, selecciona a continuació la quantitat (en euros) que t'agradaria donar:

T'informem que els donants podran aplicar una deducció del 75% per als primers 150 € donats a entitats benèfiques que s'acullen a la Llei 49/2002, de 23 de desembre, de règim fiscal d'entitats sense fins lucratius i dels incentius fiscals al mecenatge, i un 30% sobre la resta de l'import. Podràs deduir-te el 10% sobre les quantitats donades a les fundacions legalment reconegudes que retin comptes a l'òrgan del protectorat corresponent, així com a les associacions declarades d'utilitat pública no compreses en la Llei 49/2002.

L'ús d'aquest formulari implica l'acceptació de la nostra política de privadesa.

• Organitzat per:

Organitzat per Fudació Sique!

• Amb el suport de:

I la col·laboració de: