DIA DE LES PERSONES AMB DISCAPACIT 2011

El passat divendres 2 de Desembre es va celebrar el Dia de les Persones amb Discapacitat a la Plaça de la Vila de Badalona i SIQUE! hi va estar present.
Diferents entitats de la ciutat ens varem aplegar a les carpes organitzades per l’Ajuntament de Badalona amb l’objectiu de fomentar els drets i el benestar de les persones amb qualsevol tipus de discapacitat, i poder tenir igualtat d’oportunitats.
Per tal de fomentar i enfortir l’empatia entre totes les persones amb o sense discapacitat, es van organitzar una sèrie d’activitats durant tot el dia. D’entre aquestes, el grup musical de la Fundació SIQUE! ESMUSICA, va fer un petit concert per clausurar la jornada, que va posar el punt d’animació i diversió a tots aquells que es van aplegar a la mostra.

Podeu veure més fotografies al facebook de SIQUE! clicant aquí