El CF Badalona i la Fundació Sique signen un acord per al foment de l’esport inclusiu

1. CF Badalona Sique

La Fundació Sique i el CF Badalona han arribat a un acord per a la formació d’un equip de futbol sala de persones amb diferent capacitat intel·lectual que competirà a la lliga ACELL, amb el nom “FUNDACIÓ FUTBOL BADALONA-SIQUE”.

Per la Fundació i el club, era una assignatura pendent que es va formalitzar el dia onze de gener, rubricant així un acord històric per ambdues entitats.

A l’acte, hi han acudit Miguel Angel Sanchez, president del CF Badalona, Josep Asensio, president de la Fundació Futbol Badalona i Samuel Esturo, Director Gerent de la Fundació Sique, en representació de la seva presidenta, Rosalia Feliu.

Entre els jugadors principals de l’equip hi figuren el “Paquito”, un aficionat històric del CF Badalona i que ara tindrà l’oportunitat de jugar amb els colors blau i blanc.

Instal·lacions, equipació i material

La Fundació Futbol Badalona cedirà les seves instal·lacions a la Fundació Sique per a la celebració dels entrenaments setmanals de l’ equip de futbol sala. Inicialment es fixa com a dia d’ entrenament els dimecres de 19.00h-20.30h a la pista de futbol sala de l’ escola “Institut les Ciències” al Carrer de la Ciència, 19, 08917 Badalona. La intenció, però es la de cercar un camp amb gespa artificial. Per altra banda, la Fundació Futbol Badalona cedirà la seva equipació d’entrenament i de competició a l’equip de la Fundació Sique.

La Fundació Futbol Badalona també cedirà per a l’ús en els entrenaments pilotes i altres materials a l’equip de la FUNDACIÓ SIQUE.

Equip de competició

Un equipo de la Fundació Sique serà integrat dins de l’organigrama esportiu de la Fundació Futbol Badalona. Aquest equip participarà en les competicions de la Federació ACELL i altres, sota el nom “FUNDACIÓ FUTBOL BADALONA-SIQUE”.