ELS EQUPS DE PETANCA I FUTBOL DE SIQUE! SON CAMPIONS DE CATALUNYA

Durant els mesos de maig i juny, es van disputar les finals de Catalunya de bàsquet, futbol i petanca, esports en que SIQUE! participa amb els seus cinc equips.

A la final del Campionat de Petanca, disputada el 8 de Juny a Palau-solità de Plegamans, el nostre equip es va endur la copa de primer classificat, amb l’alegria de tots els participants. Es va igualar la classificació en la modalitat de futbol, on els nois van recollir la copa del primer premi, després d’una final ajustadíssima disputada el 15 de Maig a Montornès del Vallès. Els jugadors i jugadores dels dos equips de bàsquet, es van endur les copes de tercer classificat a la final jugada a Reus el dia 1 de maig.

A la Fundació ens omple d’orgull que tot l’esforç i dedicació que els nois i noies de SIQUE! han fet durant l’any, es vegi recompensat d’aquesta manera al finalitzar la temporada, i dóna una bona empenta per iniciar la nova etapa el mes d’octubre.