Estrena de la pel·lícula documental “SIxTU” al Museu de Badalona

Ahir, 19 de desembre, el Museu de Barcelona va ser l’escenari escollit per a la presentación de la pel·lícula documental “SIxTU”.

Els protagonistes, educadors socials i persones amb diferent capacitat intel·lectual de la Fundació Sique, mostren la seva realitat passada i present, el dia a dia, que viuen, les necessitats que tenen i els beneficis que els ha aportat la seva presència a la fundació.
No us perdeu aquests testimonis, que deixen palesa que la diferent capacitat de les persones forma part de la societat i l’enriqueix.
En acabar la projecció, Samuel Esturo, Gerent de la Fundació Sique, va presentar els dos eixos de la campanya de captació de socis i donacions que es posarà en marxa en 2020. Sota el lema “SIxTU”, els esforços es centraran en desenvolupar activitats enfocadas a conseguir recursos per cobrir les despeses dels habitatges de lloguer i ampliar, en la mesura del possible les activitat de lleure i formació que porta a terme la fundació.

No us perdeu el documental. A continuació.