SIQUE! CELEBRA EL FÍ DE CURS AMB UN CONCERT AL TEATRE PRINCIPAL

El dimecres 28 de Juliol a la tarda, els nois i noies de la Fundació SIQUE! van actuar en un remodelat Teatre Principal, on la música va ser la principal protagonista. I és que els nois i noies de SIQUE! van ser els artistes de l’acte amb el concert que van oferir al centenar de familiars i amics que es van reunir al teatre.
La presentació dels cirsos i tallers que s’han fet al llarg del curs 2009-2010, va se l’inici de l’acte, seguit de la projecció d’un video que recollia els millors moments viscuta en l’esport, el lleure i els tallers. Però el millor moment va venir quan els nois i noies que formen el grup de música rock SIQUE!ESMÚSICA van pujar a l’escenari per cantar quatre cançons molt conegudes que tot el públic assistent va poder corejar i apludir amb alegria i entusiasme.
La cloenda de l’acte la va dur a terme la Presidenta de la Fundació Rosalia Feliu, agraïnt la cessió del Teatre per part de l’Ajuntament i encoratjant a tots els nois i noies de SIQUE! a seguir endavant amb activitats com aquesta. Va animar a les famílies a participar activament per poder “construir un gran projecte de futur i fer de la Fundació una gran entitat: i es que SIQUE! serà el que nosaltres volem que sigui”.