SIQUE! INICIA EL SEU 8È MERCAT SOLIDARI

A la Fundació SIQUE! tornem a posar en marxa el nostre ja tradicional Mercat Solidari per a persones amb Diferent Capacitat Intel.lectual, que enguany serà ja la vuitena edició i se cel.lebrarà en el transcurs de les festes de la nostra ciutat, del dissabte 30 d’Abril al diumenge 22 de Maig.

Durant els dies de l’acte, els visitants podreu adquirir els articles facilitats per les empreses i comerços col.laboradors de Badalona, Barcelona i diverses poblacions de Catalunya.
Entre les empreses participants s’hi poden trobar grans marques com Armand Basi, Mango, Pastas Gallo, Ferrero Rocher, Caves Nadal, Punto Blanco, Helios, Patatas Corominas, La Chufera, Cafès Pont, Caves Mont-Ferrant, Intersport, Aneto, Embotits Morte, Borges, Bombons Cudie, Melmelades Can Bech, Henkel, Massana, Torres i moltes d’altres.
Aquest any comptem amb la presència de més de dues-centes empreses, que amb la donació dels seus productes i la participació de la ciutadania de badalona, faran que la vuitena edició del Mercat Solidari sigui tot un èxit.

L’objectiu principal d’aquest Mercat Solidari és obtenir els recursos necessaris per seguir endavant amb els nostres projectes i serveis, i d’aquesta manera convertir molts somnis en realitats. Els fons recollits amb la venda d’aquests articles i productes seran destinats per la Fundació SIQUE!, a projectes i actuacions directes de formació, habitatge, ocupació, oci, esport i teràpies per a persones amb Diferent Capacitat Intel.lectual.