• A la Fundació Sique! treballem aspectes físics i també psíquics i emocionals a través de l’esport.

Promovem la pràctica esportiva a nivell manteniment i competició perquè desenvolupen actituds i valors, suposen repte i superació, joc i diversió, relació personal i treball en equip. Entrenadors, preparadors i seguidors acompanyen els esportistes dels equips de la Fundació Sique! en el seu esforç i superació personal.Actualment tenim equips de bàsquet, futbol i petanca que competeixen en lligues regulars d’esport adaptat.

• Actibitats esport discapacitats
    PREGUNTEU PER AQUESTS SERVEIS »