Fes-te Soci/a

Uneix-te a la nostra família

• Amb la teva quota-donatiu passes automàticament a ser Soci Col·laborador de la Fundació SIQUE!
    Tens dret a tots els serveis, prestacions i beneficis del Socis Usuaris.
    Desgravació fiscal del 25% del valor de la quota anual en la declaració de l’IRPF.
    Si vols destinar el teu donatiu a alguna de les Causes Solidaries, si us plau fes menció a l’apartat “Missatge”.
    Moltes gràcies.

Dades personals:

Donació:

Sí, vull col·laborar al benestar i l’autonomia de les persones amb diferent capacitat intel·lectual mitjançant la meva aportació a les Causes Solidaries 2017 (marca la casella que correspongui):
    1 Causa Solidaria: 50€/any2 Causes Solidaries: 100€/anyDonació extraordinària (a concretar).

Forma de pagament
    TrimestralSemestralAnual

Domiciliació bancaria:

Prego que amb càrrec a la meva compte llibreta d’estalvi es facin efectius, fins a nou avís, els rebuts que siguin presentats per Fundació SIQUE! en concepte de quota-donatiu.

L'ús d'aquest formulari implica l'acceptació de la nostra política de privadesa.

• Necessitem gent com tu, amb empenta. Ajuda’ns a desenvolupar nous projectes i activitats. Forma part de la gran família de la Fundació Sique!. Omple i envia el següent formulari. Gràcies!

Entitats i empreses col·laboradores

Generalitat de Catalunya, Ajuntament de Badalona, Obra Social Fundació La Caixa, Fundació Privada Llegat Roca i Pi, Fundació Amorós, Mercat Sant Roc, ICT Filtration, Col·legi Badalonès, Adigsa, Corbacho Pinturas, Urbacet

• Ajuntament Badalona

• Generalitat Catalunya