Qui som

• Des de Fundació Sique! impulsem un canvi social en relació a la realitat de les persones amb diferent capacitat intel·lectual.

Volem que la Societat entengui la discapacitat intel·lectual com una forma diferent de capacitat que no necessita ser integrada perquè ja en forma part.

SOM

Professionals, sincers i transparents. Ens agrada ajudar i que ens ajudin. Creiem en les persones i en la seva capacitat de fer les coses d’una manera diferent i fins i tot millor.
    La nostra vocació de servei ens porta allà on podem ajudar. Des de la seu de la Fundació Sique! a Badalona oferim assessorament, suport i serveis a qualsevol persona o família que els sol·liciti, independentment de la seva ubicació geogràfica.
    Si atenem al que diuen els nostres Estatuts, la fundació té per objecte potenciar al màxim les capacitats individuals de persones amb disminució psíquica, gestionant i/o patrocinant serveis diferents com l’habitatge, l’oci, l’esport, la formació o d’altres, que puguin ajudar a integrar aquestes persones en els entorns familiar, social, ocupacional i laboral, i millorar la seva qualitat de vida.
    La Fundació Sique! és una entitat sense ànim de lucre registrada pel Departament de Justícia de la Generalitat de Catalunya, amb data 28 de gener de 1999 i número 1253.

• MISSIÓ

A Fundació Sique! tenim una doble missió. D’una banda, oferim suport i serveis perquè les persones amb diferent capacitat intel·lectual demostrin les seves capacitats, desenvolupin les seves habilitats, expressin els seus sentiments i assoleixin la màxima autonomia, qualitat d’vida i benestar.
    Per una altra, assessorem i acompanyem als pares o tutors legals de les persones amb diferent capacitat intel·lectual perquè superin els seus dubtes, gestionin millor la seva realitat present i planifiquin un futur tranquil i segur.

ÀREES D’ACTUACIÓ

Perquè les persones amb diferent capacitat intel·lectual gaudeixin de la màxima autonomia i qualitat de vida possibles, a Fundació Sique! organitzem els nostres serveis en cinc àrees d’actuació: habitatge, formació, teràpies, esport i lleure.
    Aquest conjunt de solucions individuals i col·lectives s’orienta a les persones amb diferent capacitat, als seus pares i mares, a les famílies i als socis i no socis de Sique!

• Habitatge
    • Lleure i Formació
    • Psicologia
    • Esport
    • Família
    • Agència de viatges
  • PATRONAT I EQUIP

El Patronat de la Fundació Sique! el componen majoritàriament mares i pares de persones amb diferent capacitat intel·lectual. A més, comptem amb Patrons Honorífics que assisteixen a les reunions de Patronat i actuen representant la fundació a l’exterior a manera d’ambaixadors.

• Patrons Honorífics
    Rafael Merino, empresari.
    Guillaume de Boude, President del Club Esportiu Europa.
    Josep Maria Álvarez, Secretari General UGT Catalunya.
    Antoni Comas, ex – Conseller de la Generalitat de Catalunya.
    Ana Núñez, Gerent Anudal.
    Isabel López Chamosa, diputada PSOE en el Congrés.

Equip Profesional
    Samuel Esturo Solà, Director.
    Montse Navarra Palou, Comunicació.
    Judith March Ferrer, Administració.
    David Bernal Soler, Responsable Àrea Habitatge.
    Natalia Ramírez, Responsable Club Vadelleure i Famílies.