Causes Solidàries Campanya #SIxTU

• ET NECESSITEM A TU

Compromesos amb el benestar i l’autonomia de les persones amb diferent capacitat intel·lectual.

La Fundació SIQUE! ofereix ajut, suport i formació a les persones amb diferent capacitat intel·lectual perquè desenvolupin les seves habilitats i assoleixin la màxima autonomia i qualitat de vida dintre d’un procés natural de desenvolupament familiar, social i ocupacional.
    Per un altre banda, ajudem i assessorem als pares, mares, familiars o tutors legals de les persones amb diferent capacitat intel·lectual perquè superin els seus dubtes, gestionin millor la seva realitat present i planifiquin un futur tranquil i segur.

Vivim uns temps complexos i difícils. Avui, alguns col·lectius vulnerables, com el de les persones amb diferent capacitat intel·lectual, s’han vist molt afectats per les retallades de les Administracions Públiques. Els ajust no arribem, ho arriben tard, i això fa que les necessitats bàsiques només puguin ser cobertes amb el suport i la solidaritat ciutadana.
    Necessitem que ens ajudis a cobrir les necessitats a les que hem donat forma de Causes Solidaries.

CAUSES SOLIDARIES

Amb el teu recolzament contribuiràs directa i decisivament a millorar, mantenir i garantir el benestar i l’autonomia dels usuaris de la Fundació SIQUE!
    Aquestes són les Causes Solidàries vigents:

1. Lloger d’habitatge social
    2. Àrea de Lleure i Formació

COL·LABORA AMB LES CAUSES SOLIDARIES

• Amb la teva quota-donatiu passes automàticament a ser Soci Col·laborador de la Fundació SIQUE!
    • Tens dret a tots els serveis, prestacions i beneficis del Socis Usuaris.
    • Desgravació fiscal del 25% del valor de la quota anual en la declaració de l’IRPF.
  • EXPERIÈNCIES EN PRIMERA PERSONA

Pel·lícula documental “SIxTU” protagonitzada per usuaris i educadors de la Fundació Sique!

(6 minuts)

——————————————————————————————

Curtmetratge “Núria” l’experiència de una mare i una filla de la Fundació Sique!

(3 minuts)

TRIA LA TEVA CAUSA SOLIDÀRIA I FES-TE SOCI/SÒCIA!

• ACCIÓ SOLIDARIA ZURICH MARATÓ BARCELONA, 42KM CORRENT “#SIxTU”

Sota el hashtag #SIxTU organitzem un seguit d’accions destinades a obtenir fons per a les Causes Solidàries. L’enregistrament i posterior difusió d’aquest vídeos en forman part. També la participació a la cursa Zurich Marató Barcelona del proper marc de 2020. Un equip de guies acompanyants i un equip d’usuaris de la Fundació correran els 42,194 metres de la marató per demostrar que la discapacitat intel·lectual no ens fa diferents, tampoc en l’àmbit esportiu. D’aquesta manera, volem donar visibilitat a la Fundació Sique i a les capacitats de totes les persones.

• La teva donació ens ajudarà a córrer! Entra a migranodearena.org i col·labora. Gràcies.