10è MERCAT SOLIDARI PER LA DISCAPACITAT

Per comprar de tot, nou, bo i barat
JA EL TENIM AQUÍ! OBRE LES PORTES EL 10È MERCAT SOLIDARI DE LA FUNDACIÓ SIQUE! PER A PERSONES AMB DIFERENT CAPACITAT INTEL.LECTUAL

Si vols comprar de tot, nou, bo i barat, vine al Mercat! Ah! I no oblidis convidar a tots els teus familiars i amics a gaudir amb la compra de productes de primeres marques a uns preus molt i molt bons!

El Mercat Solidari de SIQUE! romandrà obert cada dia de la setmana durant el transcurs de les festes de la nostra ciutat, del dissabte 27 d’Abril al diumenge 26 de Maig.

Que hi trobareu?: una gran oferta de productes de primeres marques amb uns preus irresistibles. Teniu productes de drogueria, perfumeria, cosmètica, decoració, llibres, roba i complements, sabateria, jardineria, joguines, alimentació, caves i vins, entre molts d’altres.

On és el Mercat Solidari?: en un nou emplaçament, al local situat a la plaça Pompeu Fabra, al costat de la sortida de metro del carrer de la Creu. És un local de grans vidrieres, amb molta llum i que consta de 300 metres quadrats. Està cedit per l’Ajuntament de Badalona i patrocinat per l’empresa Engestur.

Que més?: els visitants també hi trobareu un servei de bar.

I recordeu: l’objectiu principal d’aquest Mercat Solidari és obtenir recursos econòmics necessaris per seguir endavant amb els projectes i serveis que la Fundació SIQUE! té en marxa, i d’aquesta manera convertir en realitats els somnis de les persones amb diferent capacitat intel.lectual.