A la Fundació Sique et necessitem a tu

Vivim uns temps complexos i difícils. Avui, alguns col·lectius vulnerables, com el de les persones amb diferent capacitat intel·lectual, s’han vist molt afectats per les retallades de les Administracions Públiques. Els ajust no arribem, ho arriben tard, i això fa que les necessitats bàsiques només puguin ser cobertes amb el suport i la solidaritat ciutadana.

Necessitem el teu ajut per cobrir tres necessitats a les que hem donat forma de Causes Solidaries.

COL·LABORA AMB LES CAUSES SOLIDARIES

Amb la teva quota-donatiu passes automàticament a ser Soci Col·laborador de la Fundació SIQUE!
Tens dret a tots els serveis, prestacions i beneficis dels Socis Usuaris.
Desgravació fiscal del 25% del valor de la quota anual en la declaració de l’IRPF.

CAUSES SOLIDÀRIES

Amb el teu recolzament contribuiràs directa i decisivament a millorar, mantenir i garantir el benestar i l’autonomia dels usuaris de la Fundació SIQUE!
Aquestes són les tres Causes Solidàries en les que pots participar:

• Servei de Tuteles
  • Manteniment de la Llar Residència
  • Àrea de Lleure i Formació

TRIA LA TEVA CAUSA SOLIDÀRIA I FES CLIC!