Et necessitem! Fes-te soci i col·labora a les Causes Solidàries

Vivim uns temps complexos i difícils. Avui, alguns col·lectius vulnerables, com el de les persones amb diferent capacitat intel·lectual, s’han vist molt afectats per les retallades de les Administracions Públiques. Els ajust no arriben, ho arriben tard, i això fa que les necessitats bàsiques només puguin ser cobertes amb el suport i la solidaritat ciutadana.
Necessitem que ens ajudis a cobrir tres necessitats a les que hem donat forma de Causes Solidaries.

CAUSES SOLIDARIES 2019

Amb el teu recolzament contribuiràs directa i decisivament a millorar, mantenir i garantir el benestar i l’autonomia dels usuaris de la Fundació SIQUE!
Aquests són les tres Causes Solidàries 2019:

• Servei de Tuteles
  • Manteniment de la Llar Residència
  • Àrea de Lleure i Formació

Tens tota la informació de cada una d’aquestes Causes Solidàries en aquest enllaç a la web de la Fundació Sique.

Gràcies per la teva solidaritat!