El FC Badalona SIQUE participa al torneig de futbol inclusiu DICUP

1. FC Badalona SIQUE

L’equip de Futbol de la Fundació SIQUE, FC Badalona SIQUE, va participar del 1er torneig de la Fundació Barça a la ciutat esportiva Joan Gamper. Ha estat una gran experiència per al nostre equip.

El Torneig DICUP ha posat la cirereta a la brillant temporada d’estrena de la Fundació Barça, el campió del grup Compañerismo de La Liga Genuine Santander.
Alhora, com s’esperava, ha estat una festa del futbol inclusiu: vuit equips catalans s’han reunit durant el matí i el migdia del diumenge, 19 de juny, a la Ciutat Esportiva Joan Gamper, per compartir una jornada de convivència al voltant a la pilota. El campió ha estat el Fundació Barça, però tots i cadascun dels jugadors i les jugadores que hi han participat poden sentir-se igualment guanyadors.
L’ambient ha estat fantàstic des de primera hora de demà, a cadascun dels quatre camps en què s’ha desenvolupat la competició i també a la recta principal de la Ciutat Esportiva, on s’ha ubicat la zona de restauració. A les 9.30 van començar els partits: Júpiter, Europa, Cornellà i la Fundació Barça van sortir victoriosos de l’eliminatòria de quarts de final, mentre que Figueres, Reus, Nàstic i FC Badalona SIQUE es van conformar a competir per les posicions del 5 al 8.
A les semifinals, la victòria ha somrigut l’Europa i el Barça. El Júpiter i el Cornellà han disputat, doncs, la final de consolació, que s’han endut els del Baix Llobregat en un final emocionant (1-2). La gran final, jugada entre l’Europa ACIDH i el Fundació Barça davant d’un nombrós públic al Camp 9 de la Ciutat Esportiva, també ha tingut emoció fins al final. De fet, després d’un empat (1-1) en el temps reglamentari s’ha decidit a la tanda de penals a favor dels blaugrana.