Festa final de temporada

De tot el que vam viure i sentir ahir podríem escriure un llibre, però no cal: aquestes imatges parlen per si soles. Moltes gràcies a tots els assistents a la festa de cloenda que dona pas a les vacances d’estiu a la Fundació Sique, i molt especialment al nostre amfitrió  el Mag Enric Magoo, els balls i l’animació del grup Country Solidari, així com a l’espai Teatre El Círcol. Què dir dels nostres nois i noies, del nostre grup de música i de l’equip de professional de la Fundació que, com molt bé va apuntar en el seu discurs la nostra estimada presidenta, la Rosalia, son Molt Grans! Un any més, socis, familiars, amics i col·laboradors tanquen un cicle per encetar-ne un de nou amb nous in interessants projectes que ben aviat us anirem anunciant.

Molt bon estiu a tothom!