L’IMSP CEDEIX UN LOCAL A LA FUNDACIÓ SIQUE!

L’Institut Municipal de Serveis Personals ( IMSP ) ha cedit a la Fundació SIQUE! un local situat al carrer Balmes, al barri d’Artigues, amb l’objectiu de poder desenvolupar-hi les activitats de foment de l’autonomia personal i social de les persones amb Diferent Capacitat Intel,lectual.

La cessió es va formalitzar el divendres 22 de juny mitjançant un conveni signat entre el regidor de Serveis Socials i Salut, David Gómez i la presidenta de la Fundació SIQUE!, Rosalia Feliu.
El local té una superfície de 327 metres quadrats i consta d’una planta baixa amb un pati interior i una primera planta, que aniran destinats a desenvolupar les diferrents activitats que porta a terme l’entitat com son el lleure i la formació entre d’altres. La cessió serà vigent fins l’any 2026.