Participem a les activitats del Dia de la Discapacitat. Ens acompanyeu?

Aquesta setmana, la setmana de referència del dia de la discapacitat (03 de Desembre 2022), la FUNDACIÓ SIQUE participarà en les activitats organitzades per l’Ajuntament de Barcelona i l’Ajuntament de Badalona. Ens acompanyareu? No us ho podeu perdre!

DIVENDRES 02 de DESEMBRE: l’Ajuntament de Barcelona organitza actes a diversos racons de Barcelona i amb diferents Entitats per celebrar la setmana de la discapacitat. A nosaltres, ens han convidat a participar i ens han contractat per fer un concert amb el grup de música SIQUE!Toca. Hora: de 10 a 12.30 h. Lloc: Pl. Espanya (av. Ferrer i Guàrdia, 7, Barcelona), davant el pavelló Mies Van der Rohe.

Descarrega el programa en format PDF.

Memòria Dia Mundial de les persones amb discapacitat DIPD_programa_OK_V2pDISSABTE 03 de DESEMBRE: l´Ajuntament de Badalona organitza unes jornades d´esport adaptat, de 10h a 13h en la Plaça de la Plana, Badalona. La Fundació Sique, amb el grup SIQUE!Toca actuarà al voltant de les 12.00h.

Descarrega el programa en format PDF.