SIQUE! AMB EL FESTIVAL “AUPAPAU”

AUPAPAU és un festival benèfic per a la Pau i la Justicia Social que es ve celebrant a Badalona des de l’any 2010 amb l’objectiu de recollir menjar per a les famílies més necessitades. Es celebra en el marc del Tatre del Círcol Catòlic i durant la jornada es fan diverses activitats com els concerts al capvespre i la pintada d’un mural per a la pau. És una jornada totalment solidària i per accedir-hi tan sols s’ha de portar menjar.
Des de SIQUE! volem apoiar aquest projecte i ajudar a consolidar-lo com a esdeveniment cultural i social que preten ser. Volem sumar els nostres esforços a aquesta gran iniciativa perquè agafi força i aconsegueixi un gran impacte social i solidari a la nostra ciutat.

En aquesta tercera edició, l’AUPAPAU celebra els seus concerts al Círcol Catòlic com ja ve sent habitual, i les activitats exteriors a la Plaça de la Vila, on la Fundació SIQUE! també hi serà present. Hi esteu tots convidats el Dissabte 18 de febrer de 10.00h a 21.00h.

Pel matí a la Plaça de la Vila, hi podreu trobar el punt d’informació i de recollida d’aliments, castell inflable per a nens/es de 3 a 6 anys, taller de manualitats, així com un concert a càrrec del grup “Cargolé”. A partir de les 16h es reiniciaràn d’altres activitats com una dinamització de malabars i clown, el pregó del Festival a càrrec de SIQUE!, llançament de globus, i la pintada del mural. A partir de les 18.45h s’obriran les portes del Teatre i s’iniciarà el concert, aquest any amb l’actuació d’Andrea Motis & Joan Chamorro i un artista pendent a confirmar.

Fes que aquest repte prengui força i súma’t al esforços de SIQUE! per aconseguir un món millor i ajudar a les famílies que més ho necessiten.

Porta menjar i vine a l’AUPAPAU!!!!!!!!!!

Les imatges de les edicions anteriors de l’AUPAPAU, les pots veure AQUÍ