SIQUE! CELEBRA L’ACTE DE CLOENDA D’ACTIVITATS 2011 – 2012

El passat dijous 19 de Juliol al Teatre Principal de Badalona, es va fer la presentació de l’Acte de Cloenda de les activitats portades a terme durant l’any 2011 – 2012 de la Fundació SIQUE!, acompanyats del grup de música SIQUE! ES MUSICA, que va amenitzar l’acte amb un concert.
Els protagonistes de la festa van poder exposar a l’escenari les tasques realitzades durantt el curs que ara finalitza i la projecció de fotografies i videos van posar de manifest els bons moments viscuts. L’acte va transcórrer de manera dinàmica i alegre, amb molta frescura i espontaneitat per part de tots els participants.
La cloenda de l’acte la va dur a terme la Presidenta de SIQUE!, encoratjant a tots els nois i noies de la Fundació a seguir endavant amb les activitats. La tarda va finalitzar amb la repetició de cançons que tot el públic assistent va corejar amb entussiasme.

Podeu veure més fotografies de l’acte al nostre facebook, feu-se amics