ICT Filtración es nou Soci Corporatiu de SIQUE!

El fabricant de mànigues, teles i solucions per a filtració de partícules industrials ICT Filtració, de Montgat, s’ha incorporat a la Fundació en qualitat de Soci Corporatiu. La seva aportació suposa una injecció econòmica per als projectes que tenim en marxa en SIQUE! i sobretot una empenta moral molt important perquè és la primera empresa que s’uneix a nosaltres en aquesta nova etapa que vam iniciar el passat mes de desembre. Des d’aquestes línies volem agrair a ICT Filtració el seu suport i col•laboració.

Aquí teniu el seu lloc web per si voleu saber quelcom més d’ells i els seus productes. En els moments difícils com l’actual és quan la responsabilitat, la solidaritat i el compromís de les persones, les empreses i les institucions són més necessaris. Al llarg de les últimes setmanes, SIQUE! ha intensificat les seves presentacions a empreses i institucions amb l’objectiu de captar l’atenció de nous socis i col•laboradors. En aquest sentit, cal destacar que estem ultimant una primera llista d’establiments que col•laboraran amb nosaltres oferint interessants descomptes en les compres a tots els nostres socis individuals.
Vols fer-te Soci Individual o Soci Corporatiu? SIQUEpots! Posa’t en contacte amb nosaltres i t’informarem de tots els serveis i beneficis que podem oferir-te.
Moltes gràcies!