SIQUE! ES PRESENTA EN SOCIETAT

La festa d’ahir va ser… una festa SIQUE!: alegre, divertida: motivadora. emocionant, emotiva, sincera i molt capaç. Tots els presents varem divertir-nos “a tope” amb els increibles trucs del Màgic Andreu (moltes gràcies per tot Andreu, i molts petons al teu “net Merlín”!!), i ens varem emocionar amb l’entussiasme, els somnis i les ganes de treballar i avançar dels nois que van pujar a l’escenari per a dir-nos que si, que poden. També ens van arribar al cor les experiències i vivències de la Rosalia (quin tros de presidenta que tenim a SIQUE!), transmeses amb calidesa i serenes paraules d’amor. El toc més formal i de representació el va aportar en Samuel, el director de la Fundació SIQUE!, que va apuntar els principals trets que caracteritzen i distingeixen el pensament i l’acció de la Fundació SIQUE!

L’acte va ser inaugurat pel tinent d’alcalde de Badalona, el Sr. Ferran Falcò, que va mostrar-se entussiasmat amb l’enfocament i l’actitud de SIQUE! I disposat a donar-nos el recolzament i els ajuts necessaris per assolir els nostres objectius en vers les persones amb diferent capacitat. Agraïm al Sr. Falcó i a tot el consistori badaloní les seves paraules i suport promès.

Si no vas poder assistir a la festa, aviat penjarem algunes fotos. No sortirem tots els que hi érem (unes 200 persones), però et podràs fer una idea de com ens varem divertir tots junts. Si vols veure imatges de la gran festa, mira aquest video

Ara, ja saps. Vine a SIQUE! perquè tots junts SIQUE!PODEM.