SIQUE! PRESENTA EL SEU PROJECTE A CAJA NAVARRA

Caja Navarra desenvolupa la iniciativa: “TU ELIGES, TU DECIDES”, que consisteix fonamentalment en que els clients trien amb el seu vot a quin projecte social volen que vagin destinats els beneficis que Caja Navarra obté d’ells.
És així com la Fundació SIQUE! presenta a Caja Navarra el projecte que porta com a nom: SIQUE!LLAR, habitatge per a persones amb diferent capacitat intel.lectual.

SIQUE!LLAR pretén facilitar, mantenir, i millorar un recurs de vivenda a totes aquelles persones que decideixin començar una vida independent fora de la seva llar familiar o que viuen de forma precària i/o amb risc de patir exclusió social així com donar suports a les persones amb diferent capacitat intel.lectual per gaudir d’una bona qualitat de vida.

El número de projecte presentat és: 19120
Si ets client de Caja Navarra pots fer la teva votació en el aquest link. També es pot votar directament a les oficines i als caixers automàtics de Caja Navarra.
Amb el teu vot SIQUE! també ens pots ajudar.