La Fundació presenta el seu grup de música SIQUE!ESMUSICA

Fruit de la innovació i el canvi, el passat mes de Setembre varem iniciar un nou taller a la Fundació: el taller de música, amb l’objectiu de fomentar l’interès per la música, aprendre el ritme dels sons, i sobretot, passar-s’ho bé.
El grup de nois i noies que formen el nostre conjunt musical, han mostrat molt interès en les seves classes setmanals, fins al punt de voler mostrar els seus coneixements musicals adquirits. I és per això que el 24 de Març passat, el grup de SIQUE! es va presentar en públic per demostrar les seves habilitats i divertir-se amb la música.
L’actuació es va fer al casal Cívic de Sant Roc a les 18.30h i l’assistència de públic va ser nombrosa. Tots els assistents varem passar una estona molt divertida escoltant el petit concert que ens va oferir el grup SIQUE!ESMUSICA!, i ho varem acabar de “rematar” quan van pujar a l’escenari alguns pares i amics per cantar amb tots ells: rialles, emocions, bones sensacions i alegria es van barrejar, per acbar l’acte amb un petit refrigeri per tots els assistents.

Gràcies, SIQUE!ESMUSICA per aquestes estones tan divertides que ens feu passar!!!