Torna el Mercat Solidari de Badalona per la diferent capacitat

Obert del 27 d’abril al 19 de maig. Horari laborables de 10h a 13h i de 17h a 20h. Horari festius de 10h a 14h i de 17h a 20h.

La present edició del Mercat Solidari de Badalona, situat al Local Pompeu Fabra (metro L2, estació Pompeu Fabra, sortida carrer La Creu) ofereix productes procedents de donacions de primeres marques, nous i a uns preus molt assequibles. Els compradors que s’acostin a partir del proper dia 27 d’abril al mercat solidari organitzat per la Fundació Sique trobaran una gran ventall de productes per la llar, roba de vestir, alimentació, drogueria, neteja, decoració, joguines, esport i altres categories.

L’Ajuntament de Badalona ha cedit el cèntric local de la plaça Pompeu Fabra de Badalona, patrocinat per l’empresa Engestur. Fins el 19 de maig serà el punt de trobada de la solidaritat badalonina en horari laborables de 10h a 13h i de 17h a 20h, i horari festius de 10h a 14h i de 17h a 20h.

El fons recollits pel Mercat Solidari de Badalona permetrà a la Fundació Sique mantenir actius part dels serveis que ofereix a persones amb diferent capacitat intel·lectual de Badalona, al temps que facilitarà l’ampliació d’altres serveis i activitats adreçades a aquest col·lectiu vulnerable, com ara el nou Servei de Tuteles que enguany ha inaugurat.