TRIOMF DE LA FUNDACIÓ SIQUE! EN EL CAMPIONAT DE CATALUNYA

El dia 23 de Maig es va celebrar a Sant Joan de les Abadesses el Campionat esportiu de persones amb discapacitat intel.lectual. L’organització va córrer a càrrec de ACELL i la jornada va anar acompanyada de deverses activitats socioculturals al voltant de la zona esportiva.
Hi van participar 473 esportistes de tot Catalunya i Andorra, amb 48 equips i uns 300 familiars que van donar suport als jugadors, tot plegat unes xifres que van superar totes les expectatives.
La Fundació SIQUE! va participar en l’esdeveniment amb els dos equips de futbol. El grup B es va classificar en el primer lloc del seu grup a la fase prèvia i a la final va guanyar per 5 a 2. Tots els jugadors s’ho van passar d’allò més bé i es van mostrar molt satisfets pel resultat obtingut.