SIQUECORREN: projecte solidari de la Fundació Sique a la Marató de Barcelona

Falten poques setmanes per comprovar com els nostres atletes amateurs amb diferent capacitat intel·lectual són presents a la línea de sortida de la Zurich Marató Barcelona, de 42 km. Com qualsevol altre participant en aquesta exigent prova atlética, els nostres representants també demostrarán fins a on són capaços d’arribar.

Perquè per a un maratonià, més important que creuar la meta és superar-se a cada pas fins arribar a la seva pròpia meta. I això és el que farà el nostre equip: aconseguir la seva pròpia meta superant-se a cada gambada.
Tres guies acompanyants, maratonians amb experiència, seran els responsables d’acompanyar en tot moment als nostres atletes i de creuar la línia de meta amb ells. Perquè la línia de meta, situada a 42.195 metres de distància de la línia de sortida, serà el seu merescut premi a l’esforç.
A més, aquest repte té un altre objectiu: captar donacions per a la Fundació Sique. Dona. Fes-ho ara. Tot euro suma. Entra a Migranodearena i dóna’ns suport. Gràcies!